BTYÖN olarak birden fazla alanda BT Yönetişimi hizmeti veriyoruz
ISO 20000 Fark Analizi
İşletmenizin, ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Servis Yönetim Sistemi standardı şartlarına ne kadar yakın olduğunu ISO 20000 Baş Tetkikçi belgesine sahip uzmanlarımız ile analiz ediyoruz. Analiz çalışmasının sonucunda sunulacak rapor işletmenizin ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Servis Yönetim Sistemi çerçevesinde mevcut halini, iyileştirme alanlarını ve eksiklerini detaylı olarak içermektedir.
ISO 20000 İç Denetim
İşletmenizdeki ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Servis Yönetim Sistemi'nizin etkin, güncel, izlenebilir ve gelişime açık yapıda olmasının temini için iç denetim gerçekleştirilmesi zorunluluğu vardır. ISO 20000 Baş Tetkikçi belgesine sahip uzmanlarımız ile iç denetiminizi gerçekleştiriyor ve sunacağımız ayrıntılı rapor ile servis yönetim sisteminizin iyileştirilmesine katkı sağlıyoruz.
GRC / ISO 38500 Danışmanlığı
Bilgi teknolojilerinin bulunmadığı bir dünyayı artık hayal bile edemiyoruz. Neredeyse tüm işletmeler bilgi teknolojileri tarafından sunulan servislere bağımlı çalışmaktadır. GRC (Yönetişim, Risk ve Uyumluluk) çerçevesi ve ISO 38500 standardı bu bakış açısı ile BT kaynaklı riskleri yönetme, iş ihtiyaçları ile hizalanmış BT servisleri oluşturma ve uyumluluk konuları ile ilgili uluslararası en iyi uygulamaları sunmaktadır.
BT Yönetişim Eğitimleri
Bilgi Teknolojileri Servis Yönetimi kapsamında ihtiyaç duyabileceğiniz ITIL® 4 Foundation, ISO 20000 Uygulama, İç Denetçi, COBIT Uygulama ve Denetim Eğitimleri 10 yılın üzerinde servis yönetimi tecrübesi olan eğitmenler tarafından sunulmaktadır. Tüm eğitimler özel olarak hazırlanmış uygulamalar ile zenginleştirilmiştir.
ITIL® 4 Foundation Eğitimi
Bilgi teknolojileri sistemlerinizin sürekliliği işinizin sürekliliği için hayati öneme sahiptir. BT servislerinizi uçtan uça inceliyor ve kesintiye neden olabilecek noktaları belirliyoruz. Süreklilik analizi sırasında veri merkezi, iklimlendirme, enerji gibi destek faaliyetlerini de inceliyor ve eksikleri raporluyoruz. Sunulan rapor, iş sürekliliği risk değerlendirmesi için temel oluşturmaktadır.
ITSM Danışmanlığı
Bilgi teknolojileri altyapı kütüphanesi dünya üzerinde Bilgi Teknolojileri Servis Yönetimi (ITSM) alanında en fazla kabul görmüş çerçevedir. Bu kütüphane bilgi teknolojileri (BT) servislerinin tanımlanması, planlanması, hayata geçirilmesi ve desteğinin sağlanması konularında en iyi uygulamaları sunar. BTYÖN, çok sayıda büyük proje gerçekleştirmiş deneyimli danışman kadrosu ile en iyi uygulamaları işletmenize getirmek için çalışmaktadır.
COBIT Danışmanlığı
COBIT, bilgi ve ilgili teknolojiler için kontrol hedefleri sunan bir bilgi teknolojileri yönetişim çerçevesidir. BTYÖN bünyesinde COBIT çerçevesi kurmuş, COBIT denetimleri gerçekleştirmiş ve COBIT uygulama ve denetim eğitimleri vermiş uzmanlar bulunmaktadır. Saha deneyimi yüksek bir ekip ile firmanızın COBIT konusunda ihtiyaç duyduğu farklı kapsamlarda danışmanlık hizmeti sağlanmaktadır.
ISO 20000 BT Servis Yönetim Sistemi Danışmanlığı
Bilgi teknolojileri süreçlerinizin iyileştirilmesi, iş odaklı olarak yönetilmesini ve en iyi uygulamalara uygun hale getirilmesi çalışmalarını uluslararası bir standarda göre gerçekleştirmek istiyorsanız ISO 20000 başvurabileceğiniz tek standarttır. ISO 20000 hizmet yönetim sisteminin hayata geçirilmesi kurum kültürünüz dikkate alınarak gerçekleştirilmelidir.
GRC / ISO 38500 Danışmanlığı
Bilgi teknolojilerinin bulunmadığı bir dünyayı artık hayal bile edemiyoruz. Neredeyse tüm işletmeler bilgi teknolojileri tarafından sunulan servislere bağımlı çalışmaktadır. GRC (Yönetişim, Risk ve Uyumluluk) çerçevesi ve ISO 38500 standardı bu bakış açısı ile BT kaynaklı riskleri yönetme, iş ihtiyaçları ile hizalanmış BT servisleri oluşturma ve uyumluluk konuları ile ilgili uluslararası en iyi uygulamaları sunmaktadır.
BT Yönetişim Eğitimleri
Bilgi Teknolojileri Servis Yönetimi kapsamında ihtiyaç duyabileceğiniz ITIL® 4 Foundation, ISO 20000 Uygulama, İç Denetçi, COBIT Uygulama ve Denetim Eğitimleri 10 yılın üzerinde servis yönetimi tecrübesi olan eğitmenler tarafından sunulmaktadır. Tüm eğitimler özel olarak hazırlanmış uygulamalar ile zenginleştirilmiştir.
ITIL® 4 Foundation Eğitimi
Bilgi teknolojileri sistemlerinizin sürekliliği işinizin sürekliliği için hayati öneme sahiptir. BT servislerinizi uçtan uça inceliyor ve kesintiye neden olabilecek noktaları belirliyoruz. Süreklilik analizi sırasında veri merkezi, iklimlendirme, enerji gibi destek faaliyetlerini de inceliyor ve eksikleri raporluyoruz. Sunulan rapor, iş sürekliliği risk değerlendirmesi için temel oluşturmaktadır.
ISO 20000 Fark Analizi
İşletmenizin, ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Servis Yönetim Sistemi standardı şartlarına ne kadar yakın olduğunu ISO 20000 Baş Tetkikçi belgesine sahip uzmanlarımız ile analiz ediyoruz. Analiz çalışmasının sonucunda sunulacak rapor işletmenizin ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Servis Yönetim Sistemi çerçevesinde mevcut halini, iyileştirme alanlarını ve eksiklerini detaylı olarak içermektedir.
ISO 20000 İç Denetim
İşletmenizdeki ISO 20000 Bilgi Teknolojileri Servis Yönetim Sistemi'nizin etkin, güncel, izlenebilir ve gelişime açık yapıda olmasının temini için iç denetim gerçekleştirilmesi zorunluluğu vardır. ISO 20000 Baş Tetkikçi belgesine sahip uzmanlarımız ile iç denetiminizi gerçekleştiriyor ve sunacağımız ayrıntılı rapor ile servis yönetim sisteminizin iyileştirilmesine katkı sağlıyoruz.