ITSM Bilgi Teknolojileri Servis Yönetimi Danışmanlığı

Kıdemli danışman kadromuzla, bilgi teknolojileri çalışmalarının iş odaklı ve maliyet etkin gerçekleştirilmesi için çalışıyoruz.

ITSM Danışmanlığı

Bilgi Teknolojileri Altyapı Kütüphanesi, Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetimi için dünyada en çok kabul edilen yaklaşımdır. Bilgi teknolojileri hizmet desteğinin tanımlanması, planlanması ve sunulması ile ilgili olarak pratik bir çerçeve sağlar. BT altyapı kütüphanesi, BT hizmetinin iş ihtiyaçlarıyla uyumlu olması ve temel iş süreçlerini desteklemesi gerektiğini savunur. BT hizmetleri yönetimine sistematik ve profesyonel yaklaşım getiren, organizasyonların hizmetlerini uygun şekilde sunmasını sağlayacak ve iş hedeflerini karşılamalarını sağlayacak en iyi uygulamaları açıklamaktadır.

BTYÖN ITSM danışmanlığı BT hizmet yönetimini en iyi şekilde gerçekleştirmek için size rehberlik ederken, BT hizmetlerinizi geliştirmenizi, maliyetleri azaltmanızı, müşteri memnuniyetini artırmanızı, verimliliği artırmanızı, beceri ve deneyimlerin gelişmesini, üçüncü parti hizmet sunumunda gelişmeyi sağlar. BTYÖN, sertifikalı danışmanlarıyla; BT süreçlerinizin tanımlanmasını, iş akışlarınızın çıkarılmasını ve dokümantasyonunu, performans ölçümlerinin yapılmasını, standart ve çerçevelere uygunluğunun ölçümlenmesini, tüm kontrol ve denetim raporlamanızı ve sürekli iyileştirme uygulamalarını sağlayacak planlama ve kurulum çalışmalarını yürütmek için yanınızdadır. BTYÖN tüm bu süreçlerin yönetilmesinde kullanıma alınacak ürün ve hizmetler konusunda da ihtiyaçlarınıza yönelik doğru eşleştirmeler yapmanız için danışmanlık hizmeti sunar.
ITSM danışmanlık hizmetimizin kapsamı aşağıda belirtilmektedir;

Genel Yönetim Pratikleri
• Strateji yönetimi
• Portföy yönetimi
• Mimari yönetimi
• Servis finansal yönetimi
• İş gücü ve yetenek yönetimi
• Sürekli iyileştirme
• Ölçüm ve raporlama
• Risk yönetimi
• Bilgi güvenliği yönetimi
• Bilgi birikimi yönetimi
• Organizasyonel değişiklik yönetimi
• Proje yönetimi
• İlişki yönetimi
• Tedarikçi yönetimi
Servis Yönetim Pratikleri
• İş analizi
• Servis katalog yönetimi
• Servis tasarımı
• Servis seviyesi yönetimi
• Erişebilirlik yönetimi
• Kapasite ve performans yönetimi
• Servis sürekliliği yönetimi
• İzleme ve olay (event) yönetimi
• Servis masası
• Olay yönetimi (incident)
• Servis isteği yönetimi
• Problem yönetimi
• Sürüm yönetimi
• Değişiklik etkinleştirme
• Servis doğrulama ve test
• Servis konfigürasyonu yönetimi
• BT varlık yönetimi
Teknik Yönetim Pratikleri
• Dağıtım yönetimi
• Altyapı ve platform yönetimi
• Yazılım geliştirme ve yönetimi

Daha fazla bilgi için

“Kabul Et” seçeneğine tıklayarak sitede gezinmeyi geliştirmek, site kullanımını analiz etmek ve pazarlama çabalarımıza yardımcı olmak amacıyla tüm çerezlerin cihazınızda saklanmasını kabul etmiş olursunuz.